среда, 6 июня 2012 г.

Рефлексія Модуль №4

Цей модуль допоміг мені визначити методи ті інструменти оцінювання. До речі ми їх знаємо, але така класифікація дуже корисна, особливо з описом використання цих інструментів. Тож працюючи з таблицями я  обрала методи оцінювання для кожного етапу оцінювання, інструменти які будуть зрозумілі як мені так і учням. Створила перші навчальні матеріали для проекту - таблицю ЗХД, структурні діаграми, презентацію для визначення навчальних потреб учнів. Так як проект для 11 класу, хочеться більш "дорослих" завдань, час не дозволяє, але є над чим працювати. Питання залишаються - як зробити діяльність учнів системною, якщо наприклад спарені уроки, як врахувати дифференцований підхід, розвиток творчих здібностей учнів. Гадаю подальша робота допоможе мені. Хочеться сказати, що після другого дня тренінгу я зрозуміла - що я повинна зробити і в загальних рисах уявила як. Дякую!

Комментариев нет:

Отправить комментарий